Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 uw clearen (quests doen)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 18:20

lijkt me leuk om de uw te clearen en de quests te doen...
je krijgt en
http://wiki.guildwars.com/wiki/Underworld_Chest

en een monument in je hall of monuments... daarnaast de ecto drops ect ... ik ga daar niet echt voor want er zijn snelle manieren om te farmen

iig ik stel voor zaterdag vanaf 7 uur ('s avonds voor de vroege vogel) of zo tot .... klaar is ongeveer

handigste lijkt me om te splitten in het begin zodat je snel cleard verder heb ik niet veel ervaring met alle 10 quest de 1e en 2e kan ik rest weet ik niet
`
post hier maar als je kan en mee wil en met wat..

ik kan monk 55 hp 600 hp smiter of nec 55 hp


Laatst aangepast door op 8/11/2007, 15:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 18:22

Ik wil wel meedoen.. ranger meld zich...

welke build steld gij voor om te gaan doen...

plaats ff de skills etc dan kan ik ze nog halen voor dit weekend...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 18:35

Malibu en ik zijn van de partij.

Ik kan als bonder en tank Smile

Malibu kan necro bonder en tank Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 19:19

Ik wil wel komen als warrior, als dat tenminste nodig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 20:53

als je een uw build hebt ... want warrior alleen red je het niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 21:11

we hebben een dubbele trapper... dus die zijn in totaal al 1 team om snel door UW te gaan..

alleen die ene elementalist gasten worden iets minder...

aaxtes, die shadows en smiters zijn dood voordat ze het weten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 23:17

jah dan hebben we een 600 hp smiter 2 trappers en ik hoop nog 55 met ss of zo ik ken al die quests ook niet maar duurt lang Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime7/11/2007, 23:51

ik veronderstel dat het 19u savondsis die 7u?

nua ik zou graag meedoen ma ik heb geen ervaring met al die builds en ik moet wss vanaf 15u weg tot dag erna laat in de middag (partytime !!! Smile )

Ik wil het gerust op een anderekeer is doen en ook is een training krijgen in gebruik van de 55hp SS, die kan ik op men necro wel maken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 00:06

Als ik die 2de trapper ben wil ik graag meedoen. Heb redelijk wa ervaring in duo trapping UW dus trappen lukt me wel XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 14:43

Hey Rob.. Ik heb het dus inderdaad over ons 2en.. Very Happy
ps ik heb ook wel wat ervaring in duo trappen dus dat komt denk ik wel goed... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 15:04

ok dus nu al
trap duo (rob & tjalle)
600hp smiter ( ik & Jamie)
55 hp SS ( paul & .... misschien turbs wel als SS)

nog klein dingetje .... waar starten we.. ik kan overal hm wat we gaan doen neem ik aan.. turbios kan alleen prop als hij mee gaat kweet niet hoe het met de rest is... en als je nog neit in toa bent kan ik best runnen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 16:42

Toa lijkt mij de beste start... Hm lijkt me leuk.. alleen gevaarlijk met die shadows geloof ik een beetje voor ons trappers.. maar denk dat dat wel goed komt...

Hoe wou je het begin aan gaan pakken.. Rob en ik eerst trappen .. of gewoon afmaken??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 17:36

in hm kan ik het begin gewoon clearen met 600 hp. daarna 1 groep naar de smite's en coldfire's die killen ik weet niet of de 55 ss die kan killen ik hoop het wel. een andere groep buiten om de aaxte en nog een groep binnen de aaxte en terrorwebs. als alles dood is wat we dood kunnen maken questen accepteren lijkt me... wat ik gelezen heb is dat bij sommige questen mobs spawnen waar al andere zijn en dat het dan fout gaat .... mja moet maar zien ^^

misschien is het ook handig om een ranger met QZ en Sq mee te nemen voor constand SB op de tanker monks want verder op zijn meer enchant removers...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 17:59

Ik kan als W/Rt, maar denk dat die 600/smite meer dmg doen.
ofniet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime8/11/2007, 20:20

jah maar er kan best een wa rt bij altijd handig vs ench remove dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime9/11/2007, 00:12

ik kan ook als w/rt, op zich ook 130 hp derv, maar die vind ik eigenlijk een beetje bagger omdat hij niet erg snel veel dmg doet, maar met de 130hp hebik nog wat ervaring nodig. Als ik mee kan, kan ik wel ff gaan oefenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime9/11/2007, 00:24

Ik kan als W/Rt lekker smites mollen, maar verder heb ik niet zoveel toe te voegen Smile

Ik kan in mn eentje alle smites mollen, maar dat is niet zo moeilijk....

Ook kan ik als 55 komen, maar er is 1 probleempje...
Ik heb geen cesta meer, want ik heb hem net verkocht voor 25k aan een of andere sukkel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime9/11/2007, 11:08

de bedoeling is dat we de hele! uw clearen qua quests dit houd ook groot en deels in dat alle monsters dood moeten Razz anders kom je er niet langs of de quest wordt een stuk moeilijker. dus als je alleen maar smite's aankan werkt het niet echt... want de smite's is denk ik minder dan 10% van uw voor de rest veel coldfire's in andere gebieden en mesmers ect zie uw op wiki.

1 W/Rt kan handig zijn omdat hij zonder enchants kan tanken dacht ik... maar moet maar ff kijken.

zoals ik al zei we gaan proberen de hele uw te clearen dus een test build nemen we niet mee dan moet je van te voren nog maar ff oefenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime10/11/2007, 12:23

ik zou ook wel mee willen, maar ik heb nog geen HM in prophecies... ik zou met mn ele kunnen voor extra dmg, maar SS kan ik ook..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime10/11/2007, 15:31

jah moet maar ff kijken of we hm doen omdat ze verder weg wel heel sterk zijn in hm Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime10/11/2007, 19:27

kan ik ook nog erbij ^^ weet niet wat jullie nog nodig hebben??

ele,war,monk,necro,ranger..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gesponsorde inhoud





uw clearen (quests doen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: uw clearen (quests doen)   uw clearen (quests doen) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
uw clearen (quests doen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» uw clearen Part 2
» doa ursan doen??
» poging 2 hm missions doen :P
» Hard mode missions doen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvE hulp-
Ga naar: