Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The jade Quarry

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime18/2/2008, 21:20

hallo guidies,

ik ben bezig met cantha te exporen, maar ik blijf haken bij the jade quarry. Ik zou het heel fijn vinden als er een paar mensen zijn die mij willen helpen met dit te exploren zodat ik eindelijk mijn titel kan maxen.

alvast bedankt, mark (dutch lands)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime19/2/2008, 20:44

vindt helemaal goed je moet dan ff zeggen enz heb ik zelf ook geregeld maar het is niet je laatste % daar had ik ook last van neem je wel eens mee voor paar laatste stukjes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime20/2/2008, 16:42

jaaah ik wil ook op men dervish!


Laatst aangepast door Elaris Bedan op 20/2/2008, 16:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime22/2/2008, 18:14

ik moet nog 0,6% en ik denk dat jade quarry zoiets is ofniet?
en texmod weet ook niet veel meer plekjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime22/2/2008, 18:19

is dacht ik maximaal als je niet al wat hebt ge explored via de outpost 0,5
denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime22/2/2008, 18:58

beste guildies,

ik heb het al verkent nu, het is in totaal 0,5% voor de mensen die het willen weten.
in iedergeval bedankt voor jullie posts en succes met zelf een team vinden om hier te exploren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime22/2/2008, 19:03

ik wil het eigelijk niet zeggen maar


IK ZEI HET TOCH geek geek geek geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime14/4/2008, 21:43

Ik ben aan die titel gekomen zonder die domme Jade Quarry te carthographen.
Om te beginnen moeten mensen zich niet aanstellen. Jade Quarry is een kut gebied Smile
Laten we starten met het Dark Runaway Syndroom om Cantha te Carthographen.

Ik ken een gebied dat is ongeveer 1-2% voor de titel (laat dit niet je laatste procenten zijn want dan blijft hij hangen bij de 99,9% (dit had ik dus)
Wat heb je nodig ?

De Assassin Skill Aura of Displacement (vrij easy te cappen)
En meer Kurzick faction dan Luxon Faction... (niet voor de titel) Dit moet ook easy zijn Smile

Voor de rest moet je ff een PM sturen naar Sandertjuh Smile
aka

Dark Runaway

Voor de mensen die toch iets anders willen... Jade Quarry (bekijk die filmpjes helemaal dan krijg je ook een paar procenten erbij.. Welke Filmpjes ? De Cinematic van die missie (kun je bij 1 van die ventjes vragen daar)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime14/4/2008, 21:51

uuh sandertje lief iedereen kent dat gebied bij die town van de luxons waar je buiten de map kan...

en sommige mensen zoals ik toen ik ging exploren hadden het event gebied niet geexplord omdat ze noob zijn Razz dus toen hebben we een keer de jade gedaan

maar dit meneertje wou toen niet mee waardoor hij het nu nog moet doen





ps dit is een heeeele oude post he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The jade Quarry Empty
BerichtOnderwerp: Re: The jade Quarry   The jade Quarry Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The jade Quarry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvE hulp-
Ga naar: