Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Elite Skill Hunten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Elite Skill Hunten Empty
BerichtOnderwerp: Elite Skill Hunten   Elite Skill Hunten Icon_minitime22/8/2007, 00:18

Als iemand behoefte heeft om me te helpen, ik ben bezig met het cappen van Elite skills, mijn geld valt me tegen (door sweet tooth title) maar ik farm veel om elites te krijgen, als iemand van jullie een elite gaat cappen please pm me dan ff als ik online ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Elite Skill Hunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elite Skill Hunten   Elite Skill Hunten Icon_minitime22/8/2007, 23:16

ik ben ook bezig met elite cappen .. geld is ook de rem bij mij ik wil beginnen met prop skils ik roep wel als ik bezig ga als jij dat ook doet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Elite Skill Hunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elite Skill Hunten   Elite Skill Hunten Icon_minitime26/8/2007, 23:53

geld is ook een rem bij mij na die sweet tooth titel, ik begin in factions geen idee waarom, dus ik denk dat we elkaar ooit tegen komen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Elite Skill Hunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elite Skill Hunten   Elite Skill Hunten Icon_minitime27/8/2007, 00:38

geld is bij mij opgelost had gister my lucky day 50k in een uur gefarmd waarbij ik niks deed^^ zat samen met joeri in doa met een pug famine ik kreeg allee goede drops 3 titan gem 2 margo 1 black dye en green Nihil's dagger die ranger leavede na de 5e kamer want her werd hem teveel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Elite Skill Hunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elite Skill Hunten   Elite Skill Hunten Icon_minitime27/8/2007, 01:12

oke, ik heb 3k ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elite Skill Hunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elite Skill Hunten   Elite Skill Hunten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elite Skill Hunten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvE hulp-
Ga naar: