Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 zoeken GvG tegerstander Unrating

Ga naar beneden 
AuteurBericht
The gold
Gast




zoeken GvG tegerstander Unrating Empty
BerichtOnderwerp: zoeken GvG tegerstander Unrating   zoeken GvG tegerstander Unrating Icon_minitime2/11/2007, 02:19

Geachte allience

Onze Loyals GvG Leden hebben paar nieuwe GvG build gemaakt, maar we zoeken nog tegerstanders voor om onze build te testen want aangezien wij dat eerst altijd rated deden zijn onze rank gestegen en rating gedaalt(962). Als een guild of hoewel een groep van 8 mensen graag een tegerstander GvG willen vormen PIMP naar mij of type het hier in de topic.
Het zou me een eer zijn om tegen jullie te strijden.

Gegroet,
The golden skin [Ecto] Leader
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zoeken GvG tegerstander Unrating Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken GvG tegerstander Unrating   zoeken GvG tegerstander Unrating Icon_minitime2/11/2007, 16:54

is goed lijkt me beste wel ff een dag en tijd afspreken wisper mij maar of quint ofc:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zoeken GvG tegerstander Unrating Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken GvG tegerstander Unrating   zoeken GvG tegerstander Unrating Icon_minitime4/11/2007, 20:43

ik weet niet of golden skin hier nog kijkt maar ik denk dat onze guild volgende zondag rond 3 uur wel kunnen zoniet dan post ik hier wel weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zoeken GvG tegerstander Unrating Empty
BerichtOnderwerp: Re: zoeken GvG tegerstander Unrating   zoeken GvG tegerstander Unrating Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zoeken GvG tegerstander Unrating
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvP hulp-
Ga naar: