Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Oude site, teamspeak.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Oude site, teamspeak. Empty
BerichtOnderwerp: Oude site, teamspeak.   Oude site, teamspeak. Icon_minitime30/7/2007, 10:36

Op onze oude site is het nu niet meer mogelijk om in te loggen dus kan je ook niets meer posten. Dit is omdat iedereeen deze site moet gebruiken en niet meer de oude.

Als je erachter komt dat er leden online zijn op Guildwars maar nog niet geregistreerd zijn (volgens de regels) op deze site. Zeg dan dat hij/zij zich moet registreren op de site.

Gelieve ook aan de leden doorgeven dat we een Teamspeak Server hebben voor de Guild. Want deze wordt nog niet optimaal gebruikt.

Dat was het wel zn beetje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Oude site, teamspeak. Empty
BerichtOnderwerp: Teamspeak   Oude site, teamspeak. Icon_minitime30/7/2007, 13:49

Dan moet ik wel 1 ding eerlijk zeggen. Aangezien jullie wachtwoord geheim houden, tenzij je dat aan een officer of leader vraagt, en dat je je moet registreren op ts (dat dus ook iemand anders moet doen) vind ik het vrij logisch dat er niet zo een hele grote opkomst is ^^ sommige mensen doen het graag makkelijk en hebben geen zin om er van alles voor te doen ! (als je begrijpt wat ik bedoel)
Maar dat fucked ja niet ^^, kmoet ook nog een mailtje sturen maar ben te lui :p

Souvlakie;
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Oude site, teamspeak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oude site, teamspeak.   Oude site, teamspeak. Icon_minitime30/7/2007, 13:58

Jep daar heb je een punt.

Maar zoals het altijd is hebben andere mensen dit voor je verziekt. Ik wil gewoon weten wie er op de server is, niet dat niet leden van onze guild of van OtDL op TS komen om ff te rotzooien.
En als je ervaren bent met TS weet je dat het registreren een kleine moeite is.
Meestal is er wel een SA op de server (Mr M of Quint) en anders kan je altijd een Leader mailen en vragen om je te registreren.

Greetsz,
Q
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Oude site, teamspeak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oude site, teamspeak.   Oude site, teamspeak. Icon_minitime31/7/2007, 12:13

jij bent toch leader ^^ dan kun je jezelf ook Mij noemen inplaats van de leader :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Oude site, teamspeak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oude site, teamspeak.   Oude site, teamspeak. Icon_minitime31/7/2007, 15:35

Ja maar ik lead niet alleen Wink er is ook een co-leader (Miss Bealen) en die is ook van alles op de hoogte en kan hetzelfde als ik kan ...nou ja bijna even goed dan Laughing

En natuurlijk mijn Officers he, die goede feedback geven. Bij hun kan je ook veel vragen kwijt.

Maar dus met een leader mailen bedoel ik dan of Martijn ( Miss Bealen) of Mij dan ja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gesponsorde inhoud





Oude site, teamspeak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oude site, teamspeak.   Oude site, teamspeak. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oude site, teamspeak.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Updates van de site.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: Nieuws-
Ga naar: