Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 11:28

eej Brian!!

bij deze cheers hartelijk gefeliciteerd eh cheers

maak er een leuke dag van en natuurlijk nog veel gezonde jaren toegewenst Wink

(je gaat ons niet lastig vallen met scooters en brommers toch? Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 12:09

yay hij is ouder geworden ^^

hij mag legaaal zuipenXD
(aub kinderen niet aan de alcohol helpen of op enige andere wijze aansporen tot alcohol consumptie)

gefeliciteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 16:38

uhm...... ik wil de pret niet bederven maar ik ben 15 geworden:D
maarjah allemaal bedankt en nee ik ga niet trakteren Twisted Evil Twisted Evil
ojah en zuipen doe ik toch al Cool Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 16:49

prff slome slak is hij zeg nog maar 15
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 16:58

Brijan!!! Brijan!!! Brijan!!! Brijan!!! Brijan!!! Brijan!!! Brijan!!!

gefeliciteerd en niet te harde katert krijgen want dat zuigt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 17:06

Very Happy drm zei ik ook "lastig vallen" Razz

en dat zuipen mag best hoor Wink als het maar schendie (juiste spelling?) is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 17:27

Heej gast Feliciteerd hee!!!

en zuip verstanding lol!
(aub kinderen niet aan de alcohol helpen of op enige andere wijze aansporen tot alcohol consumptie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 19:28

Gefeliciteerd... en moge je maar snel 16 worden.. heeft zoveel voordelen Very Happy

Maar 15 is mooie leeftijd..

Damn.. ik voel mij oud affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 20:52

Ja maak er een leuke dag van en niet drinken he, neem een voorbeeld en de niet drinkers in de guild Very Happy

Citaat :
Damn.. ik voel mij oud affraid
idem Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 21:00

welke.. "niet" drinkers in de guild?? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 21:02

joeri drinkt* nooit he Wink dat weet je toch.

*in deze zin wordt wordt er met "drinkt" bedoelt: "drank zonder alcohol."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 21:03

Ohhhhh nu snap ik het! Very Happy kom op ts Q! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime28/3/2008, 21:18

ja geef me 5 min heb zo ff SA meeting xD (joah joah een meeting Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime29/3/2008, 00:16

BRIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gratz, ik hoop dat je mn kaart hebt ontvangen.

Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime29/3/2008, 00:20

ninke is soms teetotal (no booze)

gefeliciteerd brian. niet te snel oud worden hoor. maar klein beetje mag wel :p
*chu*chu*chu*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain   Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brian!!!!!!!!!!!!!!!! brain brain
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: Verjaardagen-
Ga naar: