Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hard mode missions doen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime1/8/2007, 12:49

dit is niet echt om hulp vragen maar meer rond vragen wie ook wel zin hebben in missions te doen in hm. ik moet ongeveer alles nog heb al een paar makelijke gedaan meer niet ^^

als je ook wel mee wil zeg et hier of in guildchat of zo

gr Votum
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime1/8/2007, 13:43

Even in PvE hulp gezet ( stond bij PvP) iets te laat geworden gister Votum? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime1/8/2007, 14:29

ach ja kan niet alles goed doen he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime5/8/2007, 10:39

lol maar das wel coowl maar in welke Campaign dan (moet nog ff Nf uitspelen maar dan kan ik daar ((eindelijk "-.-)) hard mode)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime5/8/2007, 11:09

mij maakt het neit uit ik kan in alle 3 hm doen dus heb niet echt voorkeuren hoewel factions me wel lastig lijkt met een timer als master mja. zolang er maar meer mensen mee willen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime8/8/2007, 19:24

zowel proph en nf wil ik wel meedoen Very Happy
wil het op m'n warrior gaan doen, ga alvast proberen al m'n heroes van radiant insignias en van runes te voorzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime8/8/2007, 23:15

Wat dachten jullie van The Deep op HM? Vandaag succesvol gedaan met een PuG dus dat moet met een guildparty wel lukken ;-). Een idee om dit soort dingen standaard op een vaste tijd te doen? Bijv. zaterdag middag 5 uur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime12/8/2007, 18:28

pfff 5 uur HM clearen? 6-7 uur is etenstijd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime13/8/2007, 00:09

ik vind de deep ook wel goed ( na dat dragon festival veel geld kwijt Razz )
alleen een guild team wordt wel lastig
die wiki build the steel wall werkt het beste maar daar voor zijn niet alle profesions nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime15/9/2007, 23:18

lol ik vind the deep btje lifeless om in hm te doen oor Razz maar we kunne miss wel DoA Rit way doen :A das wel een ownage build ( moet dan alleen naar temple of dinges komen :/ ) mjah kijk maar Razz

Latta Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime24/9/2007, 11:36

We hebben toch al zown topic gehad die is gelocked.. aangezien t nooit gaat gebeuren en we ook gvg hebben ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hard mode missions doen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hard mode missions doen   Hard mode missions doen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hard mode missions doen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» poging 2 hm missions doen :P
» doa ursan doen??
» uw clearen (quests doen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvE hulp-
Ga naar: