Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Darkie Left

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Darkie Left Empty
BerichtOnderwerp: Darkie Left   Darkie Left Icon_minitime4/8/2007, 03:16

Oke niet dat ik bijzonder ben ofzo, maar ik ben na een goed aanbod van een goede guild tot besluit gekomen te leaven.
Ik wil mijn complimenten doen aan OtDL want het is een geweldige guild. En ik wens jullie ZEER VEEL succes tijdens GvG's...Die korte tijd wat ik OtDL heb gezeten heb ik veel meegemaakt, kvond het grappig mensen die nieuw waren met GvG dingen te leren, en ik hoop ook dat jullie er wat van hebben opgestoken.
Ik zit nu 1 avondje in mijn nieuwe guild en ik moet zeggen dat ik tevreden ben over de doelen (niet over de stemming) De doelen zijn voor mij HA en de eerste dag HoH halen met Double Fame zit dan ook lekker gebakken. Ik heb nog in een run tegen 2 of 3 gastjes van DoE mogen vechten. Dan Denk je toch wel weer terug aan de gezellige guild OtDL. Als jullie het willen weten DoE verloor van het team waar ik in zat maar het ging om het gevoel. Hoewel ik eerst dacht zou ik nadat ik HA wel weer had gezien terug keren bij OtDL maar wss gaat dit feestje niet door. Ik ga samen met 11 vrienden een GvG guild maken, en we zijn daar druk mee bezig. Zoals jullie misschien het verhaal kennen van The Naked Cavaliers heet mijn nieuwe guild dus The Naked Cavaliers [LuL] (vraag niet waar die tag op slaat maar we wilden iets speciaals). Voor de mensen die het nog niet kennen. The Naked Cavaliers waren ik en 3 andere vrienden van me die zonder armor TA gingen doen. Daarbij gebruikte we de skill blood ritual en blood is power om zo dood te gaan. Het andere team won altijd. We waren eigenlijk altijd naakt en hebben veel andere teams blij gemaakt. Dat Naakt gedoe is nu voorbij het wordt nu serieus GvG (als het hele plan door gaat) Als het plan niet door gaat dan zien jullie me vast en zeker nog eens terug bij OtDL en als jullie hulp nodig bij GvG wees niet bang mij te vragen. Een leuke gezellige GvG wil ik altijd wel meedoen en tips geven doe ik ook met liefde.
Ik wens de guild veel geluk en ik hoop dat ik deze site mag blijven bezoeken, en genieten van jullie gezelligheid. Op teamspeak zal ik niet meer terugkeren dus daarvan mogen jullie me kicken, maar ik hoop dus dat ik deze site mag blijven bezoeken en als het mag zal ik het ook zeker doen !
Ik wens jullie allemaal een mooie start van GW:EN, en als er ooit iets gebeurd waardoor OtDL geen faction Farmers Alliance meer wil, misschien kunnen onze beide Gildes en DoE zich samenvoegen tot een gezellige alliance !
Ook mag ik trouwens hopen dat ik jullie nieuwsbrief mag blijven ontvangen Smile kan ik zien hoe de guild het doet Very Happy

Met heel veel vriendelijke groeten;

Darkie Runaway

(trouwens Votum nog bedankt voor het helpen met de protector titel !)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Darkie Left Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darkie Left   Darkie Left Icon_minitime4/8/2007, 12:58

ey,

ik wens je veel plezier in je nieuwe guild ^^
en succes met al het ha doen. ik spreek je vast nog wel is (we kunnen altijd een goede runner gebruiken voor gvg Razz)
jij ook bedankt voor de Protector title deden we toch samen.

nouja ik ben morgen weer thuis dus zie je dan misschien nog wel op gw

Gr Votum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Darkie Left Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darkie Left   Darkie Left Icon_minitime14/8/2007, 22:39

w00t darkie back in alliance :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Darkie Left Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darkie Left   Darkie Left Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darkie Left
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: Nieuws-
Ga naar: