Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen over Skills

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Vragen over Skills Empty
BerichtOnderwerp: Vragen over Skills   Vragen over Skills Icon_minitime15/8/2007, 23:19

Ik weet dat je nieuwe skills krijgt van skill traders die overal en nergens staan, en ook van bazen (Ik weet alleen niet precies hoe), maar als je nieuwe skills koopt voor je heroes, kan je die dan ook voor jezelf kopen bij een Skill trader?

Wat ik ook wil weten, als ik een Elementalist heb, die meerdere skills kent dan de beginselen en ik begin een nieuwe, kan ik de "gevorderde"skills dan meteen leren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen over Skills Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Skills   Vragen over Skills Icon_minitime18/8/2007, 02:15

Ik weet niet hoever je precies zit, maar vb in nf,vanaf in yohlon haven kan je een skill kopen met de naam 'signet of capture" als je die skill koopt en in je skill bar zet dan kan je nadat je een boss van jouw proffession hebt gedood die skill activeren als je bij z'n lijk staat. Dan selecteer je de skill (de elite is die met gele rand) en druk je op capture, tot zover bij bosses cappen.

De hero skills die je voor je hero's unlockt bij hero skill trader kan je niet zelf gebruiken.

Je kan dus skills kopen bij skills gast in een stadje, maar je kan ze ook unlocken met balthazar faction als je een skill met balt faction hebt unlockt moet je een tome kopen of vinden en dubbelklik je op die tome om zo de skill die je eerder unlockte aan te leren.

*Hoe verdien je balthazar faction, door pvp te doen, Alliance battle, Random arena, team arena, etc..

In prophecies campaign kom je ook aan skills via quest rewards maar kweet niet of je dat hebt.

En verder als je een poppetje opnieuw maakt moet je die skills jammergenoeg weer allemaal kopen. De skills die je unlockte met balt faction zijn wel voor hele account maar dan moet je weer een tome kopen op het nieuwe character.

Kweet niet of het duidelijk is, maar een goede site met veel uitleg blijft nog steeds www.guildwiki.org

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen over Skills
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvE hulp-
Ga naar: