Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 doa ursan doen??

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Quint
Leader
Leader
Quint


Aantal berichten : 573
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

doa ursan doen?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doa ursan doen??   doa ursan doen?? - Pagina 2 Icon_minitime31/1/2008, 18:25

oke bedankt voor de laatste poging Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://otdl.nl.ae
Gast
Gast




doa ursan doen?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doa ursan doen??   doa ursan doen?? - Pagina 2 Icon_minitime31/1/2008, 20:58

yay laatste poging ftw ! laten we afspraken ervoor maken anders blijven we pogingenenen en ... erum..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




doa ursan doen?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doa ursan doen??   doa ursan doen?? - Pagina 2 Icon_minitime1/2/2008, 11:15

in doa kan ik alleen mee met een ele... mja ik zat volgens mij een beetje te dromen dus >.<

@ Quint ik ga ascended worden in factions and so is henry Razz hij is ook bijna legendary survivor... gister zat hij op 1.1 mil xp ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




doa ursan doen?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doa ursan doen??   doa ursan doen?? - Pagina 2 Icon_minitime1/2/2008, 12:45

Ik stel hierbij 2 dagen voor (avonden om het eerlijk te zeggen)

aankomende zondag avond (overmorge dus) vanaf na het eten.. dus 19 uur of 20 uur tot hoelang het ook mag duren (mits ik vroeg genoeg thuis ben, wat denk ik wel lukt en anders bel ik wel ff votum of quint,.. en jahh ik heb jullie nummer en ben niet bang om jullie te bellen Very Happy)

en volgende week zaterdag avond (das dus de 9de) vanaf na het eten.. dus 19 uur of 20 uur beginnen.. maar die avond moet ik wel werken.. om 22 uur moet ik er dus weer vandoor... maar 2 tot 3 uurtjes moet toch wel te doen zijn Very Happy

Ik hoor het nog wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




doa ursan doen?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doa ursan doen??   doa ursan doen?? - Pagina 2 Icon_minitime1/2/2008, 12:50

hmm dit weekend zou he tvoor mij lastig kunnen worden
er bestaan van die dingen als tentamens -.- en als we zondag ook al gvg gaan doen vanaf 2 uur dan hou ik niet veel tijd meer over om te leren... volgende week past mij denk ik beter^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





doa ursan doen?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doa ursan doen??   doa ursan doen?? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doa ursan doen??
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» uw clearen (quests doen)
» poging 2 hm missions doen :P
» Hard mode missions doen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: PvE hulp-
Ga naar: