Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 maandbrief sept 2007

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




maandbrief sept 2007 Empty
BerichtOnderwerp: maandbrief sept 2007   maandbrief sept 2007 Icon_minitime5/9/2007, 13:34

Ja ja al weer een maandje voorbij, dus ook weer tijd voor de 2de Maandbrief.



In de 1ste maandbrief hebben jullie kunnen lezen wat er voor deze maand te doen stond, namelijk:



Factions verhogen/op peil houden, GvG doen, Banner/Logo event en de site verbeteren.



Ik moet zeggen dat een aantal van deze punten al gauw niet meer belangrijk werden.



#Guild#



Tijdens de zomervakantie is er aardig wat gebeurd in de guild. Mensen geleaved of gekicked maar ook mensen gejoined. Van GvG is niet veel gekomen doordat de mensen die de builds hebben op vakantie zijn. Het aantal guild factions is ook aardig gedaald, dit makt echter niet veel uit omdat we toch geen Faction Farm alliance hebben. Het zou wel mooi zin als we het meest aantal factions hadden, vooral omdat we de Leading Guild zijn binnen de alliance.



#Alliance#



Na een tijdje in de DUD alliance te hebben gezeten had DUD geen zin meer om de alliance te leaden en is een bestaande allaince gejoined die zich alleen op Faction Farming richtte..




Door deze keuze moest de DUD leader een andere guild de leading guild maken. Dit werd een 1 of andere guild die er net in zat. Toen ik terug van vakantie kwam merkte ik dit en zag ik ook dat er totaal niets als “Alliance” werd gedaan en er werd totaal niet gesproken in de alliance chat. Na een korte stemming hadden we toen besloten om de alliance te leaven.



Daarna kwam er ter spraken dat het misschien een leuk idee was om zelf weer een NL/BE allaince te maken die dan alleen gericht is op “Fun in GW” geen FFF!!.



Kort daarna nam een oude bekende van OtDL , Sander, contact met me op omdat hij intresse had in een allaince onder leiding van OtDL. Kort daarna volgde DoE ook omdat ze de andere allaince ook niet echt geslaagd vonden. En was dus de OtDL Alliance ontstaan.





Momenteel zitten we met 6 guilds in de allaince. Hopelijk groeien die guilds en joinen er andere guilds.




#Teamspeak#

Weer een maandje met Teamspeak veranderingen achter de rug. Nu was het zo dat de owners van de gratis host een meningsverschil hadden. Dit bleek uit te lopen tot een splitsing van de host. Nu zitten we bij de nieuwe host waarbij de service beter is en ook de kwaliteit beter is. ( komt dat omdat ik daar admin ben?? :P



De nieuwe server zal voortaan iedere maand van wachtwoord veranderen, dit om outsiders buiten te houden. Het is dus verstandig om te registreren met de server want dan heb je geen Server Wachtwoord nodig. Registratie kan je aanvragen bij mensen die #Server Staff# achter hun Nickname hebben staan. Mocht er niemand zijn die ja kan registreren dan kan je altijd mailen naar:



quint.teamspeak@gmail.com



Met je Nickname ( wat ook je login name wordt), Guildtag en je gewenste password voor je TS account. Dan zal ik zo snel als mogelijk je account aanmaken.



#Site#



Het is goed om te zien dat steeds meer mensen registreren op de site. Het nut hiervan is dat je aardig wat informatie vind over het beleid, de guild, da alliance en over teamspeak. Dan hoeven de officers en leaders niet elke keer het zelfde verhaaltje te vertellen.



Ook vind je op de site onze GvG builds en de eisen om aan GvG mee te kunnen doen. In de toekomst zullen daar ook de data en tijden worden afgesproken en op Teamspeak.



#Screenshot van de maand#



maandbrief sept 2007 Scren_10
~Blijkbaar was Areanet “The Forgotten” “Vergeten” en dus was hij tijdelijk niet zichtbaar ;)




~Ingezonden door Nii Korose (Ninke) namens The Forgotten.~



#Wat gebeurt er in September?#





In September staat er aardig wat te gebeuren. Als we in deze maand niet druk met Studeren bezig zijn dan zullen we wel de nieuwe wereld van Eye of the North oftewel GW:EN onveilig maken. Maar afgezien van die dingen gaan we ook binnen de guild reorganiseren. Inactieve leden ( maand+) worden gekicked en inactieve Officers worden gedemoted. Nieuwe actieve OtDLeden worden gerecruut banner wordt geplaatst. Misschien wordt de cape veranderd ( ligt aan de input van de OtDLeden) en er moet regelmatig gebruik worden gemaakt van de site.



Op de site word alles duidelijker uitgelegd maar dat komt nog. Ook wil ik jullie vragen om iedereen binnen de guild erop te wijzen dat we niet voor neits een Site en een Teamspeak server hebben.



Dan rest mij nog om jullie een goed schooljaar en veel Fun in GW:EN te wensen,



Quint.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
maandbrief sept 2007
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» maandbrief aug 2007

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: Nieuws-
Ga naar: