Ownage of the Dutch Lions [OtDL]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ownage of the Dutch Lions [OtDL]

Niets moet. Niet alles mag.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 maandbrief aug 2007

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




maandbrief aug 2007 Empty
BerichtOnderwerp: maandbrief aug 2007   maandbrief aug 2007 Icon_minitime5/9/2007, 13:42

Beste geregistreerde OtDL-ers,


Vandaag, 1 augustus, ontvangen jullie het eerste exemplaar van de OtDL ~ Maandbrief.

Omdat dit het eerste exemplaar is zal ik jullie eerst informeren waarom er een maandbrief is en wat er dan in staat.



Deze maandbrief is bedoeld om jullie op de hoogte te houden van wat er met en/of rondom de Guild gebeurd. Ook de dingen "achter de schermen" want sommige dingen gaan alleen via de Leaders en/of Officers en dit is dus jullie kans om daar meer van te weten.



~Wat is er gebeurd in de maand Juli



In deze maand zijn er aardig wat dingen gebeurd die van belang waren
*Ten eerste was er de actie van een ex-OtDL die, voordat hij de guild verliet, nog even de 60 leden uit de guild te kicken. Gelukkig werd ik kort daarop door mijn Officers ingelicht en konden we actie ondernemen. Officers probeerde iedereen weer te inviten en ik kan dus melden dat dit gelukt is. Bijna iedereen was weer terug gekomen.

*Hierna was er voor OtDL een enorme groei we stuurde steeds meer invites en er kwamen steeds meer actieve leden in onze guild. En de inactieve werden volgens de regels gekicked en in FL bewaard.

Ik kan nu dus ook melden dat we bijna helemaal vol zitten en dat we dus na de vakantie weer de inactieve kunnen/moeten filteren.



*In de alliance is ook een hoop gebeurt. Zaten we begin deze maand nog in de NL DoE alliance. Waren we halverwege de maand, na een tussenstop in een andere internationale alliance, bij DUD in de alliance gekomen. We ownde toen regelmatig een stadje. Alleen leavede de "betere"guilds al snel naar de wat grotere Alliances. Nu hebben we gemiddeld 6 miljoen met 6-7 Guilds en ownen we nog steeds regelmatig een stadje zodat we toch kunnen profiteren van de goedkope items.



*Teamspeak. De teamspeak gebruikers weten dat hiermee in de maand Juli aardig wat problemen zijn geweest. De community, waar ik 1 van de admins ben, hadden problemen met blacklist en daarna met hackers op de hoofdserver (waar de Teasmpeak servers op draaien) Gelukkig zijn wij in bezit van "goede" hackers en die hebben de problemen met de "slechte" hackers aardig snel ( 3 dagen) opgelost. Het blacklist probleem was al binnen 1 dag opgelost en dit kwam omdat de regels van de licentie (NPO) waren veranderd en onze licentie man daar geld in zag en de oude licentie niet liet veranderen zonder dat hij harde pegels zag.

Maar dit alles is nu goed opgelost.



*Het betere nieuws van de vorige maand is natuurlijk deze site en de geslaagde GvG's. Deze wordt/is beheerd en gemaakt door Martijn en Quint. En hopelijk registreed elk lid zich op de site en gebruikt deze ook actief.

De GvG's gaan steeds beter en beter. Door onze nieuwe tactische mensen Jamie,Sander en Paul maar ook de mensen die er al langer in zitten Votum, Joeri en Dennis gaan weer zeer goed vooruit en kunnen we misschien na de vakantie voor het “eggie" gaan.


Deze screenie laat duidelijk zien waar de "O" voor staat in onze guild tag.

- Bedankt voor je inzending Joeri.



Wat gaat er gebeuren in Augustus?



*In de maand augustus willen we nog steeds blijven GvGen en natuurlijk onze Factions verhogen of in ieder geval op niveau houden. Ook moeten we kijken of we de inactieve mensen kunnen filteren, maar dit zal pas aan het einde van de maand gebeuren.


*Het event gaat gewoon door Banners en Logo’s kunnen op de site geplaatst worden en dan zullen we daar naar kijken.



*Ook proberen we onze site steeds en steeds beter te maken en zorgen dat het aan jullie eisen voldoet.


Aangezien dit ook mijn eerste Maandbrief is kan ik wel tips of suggesties gebruiken, deze kan je plaatsen onder het forum "Tips en suggesties"


Jullie trotse Guild Leader,

[color:bb37=#000000:bb37]Quint.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
maandbrief aug 2007
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» maandbrief sept 2007

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ownage of the Dutch Lions [OtDL] :: Nieuws-
Ga naar: